Ga naar de inhoud

Klachten

Bureau Goed Bewind hecht groot belang aan tevreden cliënten en werkt daarom steeds aan de kwaliteit van de dienstverlening. Waar gewerkt wordt kunnen fouten gemaakt worden en misverstanden ontstaan. Als u niet tevreden bent over de dienstverlening van Bureau Goed Bewind of wat voor aspect dan ook, verzoeken wij u om dit zo snel mogelijk te laten weten. Wij nemen uw opmerkingen zeer serieus en zoeken wij met u naar een passende oplossing.

Telefonisch oplossen van uw klacht
Heel vaak kunnen klachten tijdens een goed gesprek (dit kan telefonisch of persoonlijk) worden opgelost.

Formele schriftelijke klachtenprocedure
Is uw klacht met een telefonisch of persoonlijk gesprek niet verholpen, of leent deze klacht zich volgens u niet voor een gesprek dan kunt u de klacht ook per post naar mij opsturen of per mail naar info@bureaugoedbewind.nl

Doelstelling is om de klacht binnen 3 weken af te handelen. Mocht dit uitlopen dan wordt u over de reden daarvan geïnformeerd en op de hoogte gehouden over de voortgang van de procedure. Uiteraard ontvangt u na afronding een schriftelijke bevestiging van de uitkomst van de procedure.

Bureau Goed Bewind hoopt op een goede verdere relatie en samenwerking met u.

Bureau Goed Bewind Amsterdam

Correspondentieadres:
Postbus 14, 7570 AA Oldenzaal 

KVK 95504370
BTW NL005157852B16
IBAN NL60 ABNA 0140 8115 67

Contact

Copyright 2025 Bureau Goed Bewind – Webdesign by Logo Huis